woensdag 20 april 2016

Nieuws!

Op dinsdag 22 maart is onze zoon Jesse geboren!
Het gaat goed met ons, het is een leuk en lief ventje :-) 
We zijn erg dankbaar voor dit mooie wonder!





 En alsof we het nog niet druk genoeg hadden... :-)
Afgelopen maandag is onze Pippi ook moeder geworden van 6 allerschattigste pups. 



Wish me luck,, haha! 



Jullie zullen vast wel begrijpen dat ik m'n handen voorlopig vol heb en mn nieuwe blog dus nog even moet wachten.. ;-)
Ik zal wel veel foto's maken en proberen af en toe een fotoblog te plaatsen hier,



Lieve groeten
Marike


ps. bedankt voor alle reacties op mn vorige bericht!!

14 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Wat een mooie foto's, prachtig mannetje zo;-)
    Lief hoor, die puppies, inderdaad voorlopig drukte genoeg...groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Marike,
    Wat een prachtig nieuws!
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
    En natuurlijk ook met die grappige puppies.
    Groetjes, Dieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefelicteerd ,wat een prachtig kindje,wat een wondertje,en ook al die puppy,s super lief

    geniet van al dat kleins daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, gelukkig daar ben je weer.....Heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Wat een wonder he? Hopelijk wennen jullie snel aan de nieuwe situatie en als je dan gewend bent, veranderd het weer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig nieuws! Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige wondertje! En wat een mooie naam ook! Veel wijsheid, liefde en zegen gewenst bij de opvoeding!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk dat je dit baby geluk met de hond mag delen ... jullie zullen elkaar vast goed begrijpen :)
    Liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd! Wat een mooi kindje!
    Ik begrijp het helemaal dat je nu niet aan je nieuwe blog toekomt! Maar af en toe een fotoblogje stel ik zeer op prijs :-)
    En ook nog puppies! Ook schattig...
    Liefs,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend goed nieuws!! Hartelijk gefeliciteerd met jullie grote wonder... geniet ervan! Een hele fijne toekomst gewenst samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi nieuws, gefeliciteerd! Wat een prachtig wonder. Ik wens jullie alle geluk en zegen toe! (En sterkte met al dat andere kroost. ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nogmaals gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet ervan, het zal misschien best even wennen zijn, dat vond ik bij de eerste ook.

    En wat leuk puppy's, heel lief. Succes er allemaal mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je prachtige baby! En dan ook nog puppy's. jah ik snap dat je de handen vol hebt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon! Ik wens jullie een fijne kraamtijd samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog super gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie al je draai een beetje hebben gevonden. Wat een heerlijkheid een baby en puppies !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoop binnenkort weer een berichtje hier van je te leze (met een fotootje van je zoon?;-)
    Hartelijke groet,
    Merle

    BeantwoordenVerwijderen